BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Feb 22, 2010

TUGASAN SEMASA CUTI PERTENGAHAN SEMESTER














Pada cuti pertengahan semester iaitu bermula 14 Februari sehingga 21 Februari, saya sebagai pelajar HMT 329 telah diberi tugasan iaitu dikehendaki meneliti, merakam (gambar), dan mencatat nama jalan, nama bangunan (kedai, hospital, sekolah etc), nama sungai, nama bandar, semua iklan, dan lokasi/bahan/artifak bersejarah dalam radius 5-10km dari tempat tinggal saya.

Saya berasal dari Bandar Ipoh, Perak. Oleh hal yang demikian, gambar-gambar yang saya rakam merupakan gambar dari kawasan tempat tinggal saya iaitu di Pasir puteh, Ipoh. Saya merakam gambar dari taman perumahan saya, nama-nama jalan, nama sekolah, papan iklan serta nama sungai yang terdapat dalam radius 5-10km dari tempat tinggal saya.

0 comments: