BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Feb 23, 2010

SEJARAH TERCIPTA...14 FEBRUARI 2010







Apabila kita berbicara mengenai “valentine day” atau hari kekasih yang jatuh pada 14 Februari, perkara yang muncul dalam minda kita ialah, sambutan ini hanya untuk pasangan kekasih yang sedang hangat bercinta. Pada hari tersebut, ramai pasangan yang menunjukkan perasaan cinta dengan memberi hadiah seperti bunga ros atau kad valentine.
Bagaimanapun, terjadi sejarah dalam hidup saya apabila tahun ini saya telah menyambut ‘valentine day’. Saya tidak menyambut hari kekasih bersama kekasih seperti yang dilakukan oleh pasangan yang bercinta, tetapi saya menyambutnya bersama-sama dengan ibu dan bapa saya.Merekalah ‘kekasih’ dan sumber inspirasi saya.
Saya telah menulis surat ‘valentine day’ kepada kedua orang ibu bapa saya tanda saya menghargai kasih sayang yang tidak pernah putus kedua ibu bapa saya kepada saya. Melihat mak dan ayah tersenyum membaca surat itu, terbit satu kepuasan yang tidak terhingga dalam diri saya.
Kakak sayangkan mak dan ayah..

0 comments: